8/03/2017

GRAINY MEADOW

Untitled


Untitled



Untitled




Untitled




Untitled
Untitled




Untitled
Untitled



Untitled

PHOTOS: Ronja Nilsson

Long time no see - meikäläisen löytää tällä kertaa siltä toiselta, mulle harvinaisemmalta, puolen kameraa. Kameran edestä nimittäin!
Hauskaa tää puuha on kyllä näinkin päin, vähän erilaista vain.

Oon nyt muutaman viikon tehnyt tosi kivaan tahtiin töitä, sillä tavalla sopivissa määrin. Töiden ohessa oon saanut nauttia ihan kunnolla kesästä ja ihanista illoista. Ja saanut kuvata paljon! Syksy on tuloillaan, mutta mä en halua vielä antaa liikaa ajatusta sille. En halua vielä tuntea liikaa haikeutta kesän vääjäämättä tulevasta lopusta. Mä haluan nyt vain kaikin tavoin nauttia Suomen kesästä ja tästä hetkestä... Elokuu on nimittäin mun mielestä yks vuoden ihanimmista kuukausista!

Superia torstaita ystävät!

<3

ps. Mites teidän mielestä toi editoitu rakeisuus toimii tehokeinona näissä kuvissa? Mä innostuin. Laittakaa mielipidettä tulemaan!

2 comments:

  1. Tosi hienoja kuvia, ja rakeisuus sopii näihin hyvin, siitä tulee tunnelmaa :)

    ReplyDelete